Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

Davallen gairebé a la meitat les vendes dels dolços i, per això, els pastissers i forners de les Illes s'adapten a la nova situació
Les vendes dels dolços i pastissos han davallat gairebé a la meitat arran de la Covid. Segons Pep Magraner, Gerent del Gremi de Forners, assenyala una davallada del volum de negoci d’entre un 30 i un 40%.
Per això, els pastissers i forners de les Illes s’adapten a la nova situació. Varen demanar suggeriments a la clientela per tal de revifar el negoci i la solució ha estat la de fer ensaïmades més petites, perquè ja no hi ha celebracions tan multitudinàries, o estimular les vendes a domicili i a la Península. Una iniciativa que ha estat tot un èxit. “Hem fet ensaïmades petites per a 4 persones i va començar a funcionar. I a raó d’aquí vàrem activar el servei d’enviaments a la península i més que mai a les xarxes socials”, explica Joan Seguí, del forn de Sant Francesc.
També na Xisca del forn de Can Toni ha hagut de modificar el negoci. Ara fan manco dolços i safates més petites. D’altra banda, la venda de pa, un altre dels productes preferits, no ha davallat.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Aquest dissabte, es vigilarà la zona per descartar rebrots de foc