Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

S'han plantejat les primeres propostes, com limitar els cotxes de lloguer o reduir el nombre d'habitatges per a lloguer turístic
Entitats de Mallorca estudien diferents iniciatives per expressar el malestar davant la massificació turística. N’han parlat aquest divendres capvespre a l’institut de Sineu, convocats per la plataforma ‘Menys Turisme, Més Vida’.
L’assemblea d’aquest divendres tenia com a objectiu principal establir un espai de coordinació per poder articular totes les accions que volen dur a terme per lluitar contra la massificació turística.
Hi han assistit unes 300 persones, entre representants de diferents col·lectius socials i també molta de gent a títol particular. I ja s’han plantejat les primeres propostes concretes com, per exemple, limitar els vehicles de lloguer, també reduir el nombre d’habitatges que es poden destinar a lloguer turístic i també limitar accessos a diferents punts de les illes com la Serra de Tramuntana, entre moltes d’altres propostes.
Els organitzadors han explicat que l’objectiu no és només apostar pel decreixement turístic, sinó per un canvi de model econòmic de les quatre illes.
Han explicat que se sumen a la mobilització convocada pel Banc del Temps de Sencelles per al proper 25 de maig. Una protesta contra la manca d’habitatge que esperen que sigui massiva i han explicat també que està prevista la convocatòria d’una nova assemblea a les pròximes setmanes, tot i que encara no n’han concretat la data.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull