El presumpte agressor, de 75 anys, ha trencat l'ordre judicial d'allunyament i la prohibició d'acostar-se a la víctima decretades pel jutge de guàrdia el passat dimarts
Ingressa a presó l’home de 75 anys que dissabte passat va apunyalar un company de pis a Eivissa amb un ganivet d’uns 20 centímetres. La víctima va ser ingressada a l’Hospital Can Misses amb una ferida al tòrax, però ja ha rebut l’alta.
Dimarts el jutge de guàrdia va deixar lliure l’agressor, per al qual va dictar una ordre d’allunyament i la prohibició de comunicar-se amb la víctima. Però, poques hores després de sortir al carrer, aquest va trencar l’ordre judicial, es va presentar al domicili i va colpejar-ne la porta.
Després d’aquest segon arrest, el jutge ha fet ingressat el presumpte homicida al centre penitenciari de Vila de manera provisional i en espera de judici.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto