Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Els treballadors no vacunats o que no hagin passat la malaltia hauran de sotmetre-se a 3 proves setmanals
SABINE VAN ERP.
91A partir d’avui, només podran realitzar visites a les residències de gent gran balears les persones que comptin amb la pauta de vacunació completa, que hagin passat la Covid-19 o que presentin prova PCR o d’antígens negativa, d’acord amb les mesures aprovades ahir al Consell de Govern per tombar la corba de contagis.
Concretament, els familiars o amics dels residents que vulguin visitar-los hauran de presentar el certificat Covid de vacunació, demostrar que han passat la malaltia en els 6 mesos anteriors o presentar PDIA negativa (PCR de 72 hores prèvies) o prova d’antígens (realitzada durant les 48 hores anteriors).
Així mateix, s’exceptua d’aquestes noves mesures la població menor de 12 anys. Als nins i joves d’aquesta edat o menors es demana extremar la precaució fent ús de la mascareta, guardant la distància de seguretat i visitar millor a espais ventilats.
A més, els treballadors de les residències no vacunats o que no hagin passat la malaltia hauran de sotmetre-se a 3 proves setmanals per a detectar possibles casos Covid-19, de les quals almenys 2 seran PCR, i el cost serà assumit pel Govern.
Pel que fa a les sortides de residents, seran possibles amb la signatura prèvia d’un consentiment, amb el qual es garanteix que el temps que romanguin fora de la residència només es relacionaran amb persones vacunades o que compleixin els requisits descrits anteriorment.
Aquestes mesures finalitzaran el pròxim 23 d’agost, coincidint amb la revisió de la mesura de limitació de la mobilitat entre la 01.00 i les 06.00 hores.
Quines són les noves limitacions i les mesures que es prorroguen?
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre