L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
L'empresa tecnològica mallorquina cotitzarà al Mercat Alternatiu Borsari, la borsa de les pimes
86
La borsa espanyola ha emès un informe favorable per a la incorporació de l’empresa mallorquina Robot a partir de la setmana que ve. L’empresa ha sol·licitat començar a cotitzar al Mercat Alternatiu Borsari (MAB), el mercat de les petites i mitjanes empreses.
Robot és una empresa amb seu a Palma que es dedica al disseny i fabricació de sistemes intel·ligents d’estalvi energètic a edificis. Si es confirma la sortida a borsa, serà la segona companyia balear que hi cotitzarà, després de Melià, que ho fa a l’Ibex 35.
El consell d’administracio del MAB ha fixat un valor de referència de 4,15 euros per a les accions de Robot, la qual cosa suposa un valor total de la companyia de 11,8 milions.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari