La Guàrdia Civil n'ha detingut els dos patrons per homicidi imprudent
Fotografia d'arxiu d'una pastera a Formentera. IB3
154La Guàrdia Civil ha detingut els dos patrons de l’embarcació rescatada en aigües de Formentera dissabte passat i en la qual viatjaven dos migrants morts. La Guàrdia Civil ha detingut els patrons com a presumptes autors d’un delicte d’homicidi imprudent i contra els ciutadans estrangers.
L’embarcació va ser rescatada el dissabte 14 de desembre mentre navegava a 60 milles de l’illa de Formentera. A bord hi anaven 13 persones d’origen magrebí, dues de les quals havien mort i una altra estava ferida greu i va ser traslladada a l’hospital de Can Misses, a Eivissa. Segons sembla, per mor de les condicions meteorològiques, l’embarcació va naufragar i van haver de ser rescatats per efectius de Salvament Marítim.
Segons la investigació oberta per la Guàrdia Civil, a partir de les declaracions dels tripulants, en el naufragi de l’embarcació podrien haver perdut la vida 5 o 6 migrants més. Uns cossos que els efectius de Salvament Marítim no han pogut localitzar.
Segons ha informat la Guàrdia Civil, l’embarcació irregular navegava a una velocitat elevada i amb perill per a les persones, per l’estat de la mar. Els agents han detingut els dos patrons i els han posat a disposició judicial. El jutge va decretar aquest dilluns horabaixa el seu ingrés a la presó.
Els turistes de l'establiment asseguren que no han sonat les alarmes contra incendis
S'ha detectat en un cavall de Maó. Es transmet per picada de moscard i pot afectar les persones
N'han trobat les despulles mortals en una platja de Lombok
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu