Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Sabates dissenyades fa més de 30 anys, pintures i escultures permeten entendre l'univers conceptual de l'artista inquer
Sabates, fotografia, escultura i pintura. Són conceptes que defineixen la vida i obra d’Antoni Socías. A partir de prop d’una vintena de sabates que va dissenyar per Make up i Camper, ha muntat una exposició multidisciplinar.
La relació de Socías i la sabata ve de família. A finals dels anys 80 va començar a combinar la seva tasca artística amb el disseny de sabates. De fet, va ser Guillem Ferrer, l’antic cap de disseny de Camper, qui el va incitar.
Molts d’aquests dissenys són litografies de les seves fotografies. Altres es crearen a partir d’escultures.
Aquest divendres s’inaugura l’exposició al Museu de la Sabata d’Inca i es podrà visitar fins al setembre. Una oportunitat per entendre l’univers conceptual d’Antoni Socías, a partir de la sabata.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13