Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Es reobren parcs i espais infantils i es permeten reunions de 20 persones a l'aire lliure
La flexibilització de les restriccions als parcs i espais infantils i als casals de joventut de Menorca són només algunes de les mesures que publica avui dissabte el Butlletí Oficial de les Illes Balears, però n’hi ha més. Des d’avui, a Menorca, també hi ha canvis pel que fa a les reunions socials. Augmenta fins a 20 el nombre de persones que es poden reunir a l’aire lliure. Això sí, en espais tancats, el límit segueix sent de 10. En el cas de persones convivents, com ja s’ha dit en altres ocasions, no s’apliquen aquestes restriccions.
També hi ha novetats per als clubs de gent gran. Aquests espais poden reprendre les activitats amb una cabuda màxima del 50% i tan sols per activitats dirigides. Aquestes activitats dirigides hauran de ser sense contacte físic i amb ús de mascareta. Els clubs de gent gran que vulguin reprendre les activitats hauran d’elaborar un pla de contingència en col·laboració amb el consell de Menorca.
Altra mesura que entra en vigor a partir d’avui a Menorca, té a veure amb els esdeveniments esportius i culturals. S’incrementa el límit màxim de persones a aquests tipus d’esdeveniments, fins al 75% de la capacitat màxima de l’espai on es realitzin i sempre que no se superin les 300 persones als espais tancats i les 1.000 persones als espais oberts. Això sí, es manté la prohibició de menjar i beure als establiments tancats exceptuant els cinemes i circs de carpa.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Segons ha pogut saber IB3 Notícies, la víctima és de nacionalitat estrangera i vivia en aquesta finca situada a prop de l'hipòdrom