X

Enxampen una persona rentant un cotxe al Port de Sóller

L'Ajuntament de Sóller ha reiterat en una resolució del decret de batlia les mesures que s'han implantat a causa de la sequera

04/09/2025

Enxampen una persona rentant un cotxe al Port de Sóller

104

Unes imatges denuncien com una persona neteja un cotxe al Port de Sóller. IB3 Notícies ha tengut accés al vídeo, enregistrat aquest dijous horabaixa, en què es veu un usuari de la Marina Tramuntana netejant el vehicle amb una mànega.

L’Ajuntament de Sóller ha reiterat en una resolució del decret de batlia les mesures que s’han implantat a causa de la sequera des del passat divendres 29 d’agost i fins a nou avís. En aquest decret, a diferència del ban publicat el passat divendres, quan entraren en vigor, amplia les restriccions en el sector turístic i en el de la restauració. El Consistori convocà els empresaris aquest dimecres davant la “urgència” de la situació. Ara mateix, el municipi es troba en prealerta per sequera.

Pots consultar les mesures de restricció d’aigua al municipi de la Tramuntana fent clic en aquest enllaç.

04/09/2025

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT