Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

L'exposició de l'artista català 'Zush a Eivissa' es pot visitar fins a finals del mes de novembre al MACE
Al Museu d’Art Contemporani d’Eivissa es pot veure fins a finals de mes la mostra ‘Zush a Eivissa’. Aquest dijous l’artista va fer una visita guiada de l’exposició i va explicar el significat d’algunes de les seves obres.
Un recorregut de luxe per l’exposició ‘Zush a Eivissa’, que recull les obres de l’artista, quan va viure a l’illa, entre 1968 i 1983. Albert Porta, que es va rebatejar com a Zush després del seu pas per l’Hospital Frenopàtic de Barcelona, i que ara es fa dir Evru, va arribar a Eivissa amb 21 anys i se’n va anar amb 39.
Assegura que Eivissa era un lloc culturalment molt viu i on durant el franquisme hi havia molta més informació del que passava al món que a la seva Barcelona natal. D’aquella època són també aquests quadres psicodèlics que emergeixen amb la llum negra i amb els quals volia plasmar el que veia quan prenia LSD.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç