50 anys de la balena de la Colònia de Sant Pere
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Encara es desconeix com afectarà l'ERO a les Illes Balears
La direcció de Caixabank ha comunicat avui als sindicats la magnitud de l’ERO que es negocia aquest mes. L’entitat preveu acomiadar 2.175 persones a tot Espanya. Això és més del 7% de la plantilla actual. La majoria és personal de la xarxa d’oficines.
El banc continua sense especificar encara de quina manera afectarà a les Illes. L’únic que se sap, segons ha dit la directora territorial a les Illes, és que no es tancarà cap oficina de la Part Forana de Mallorca.
Caixabank també ha proposat que totes les oficines obrin els horabaixes i ampliar la mobilitat geogràfica. Aspectes que no agraden als sindicats.
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte