Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Els vesins pagaran l'any que ve un 3% manco d'IBI i entre un 10 i un 20% menys de taxa de fems
Es Castell acaba d’aprovar una baixada d’impostos per als residents del municipi. Una mesura que suposarà un estalvi total de 200.000 euros per als vesins.
A partir de l’any que ve, els residents des Castell pagaran un 3% manco d’IBI, l’impost sobre béns immobles, i també veuran reduïda la taxa de fems, que es va crear amb la posada en marxa del porta a porta. Concretament, els residents pagaran un 10% manco, els comerciants un 20% i les cotxeries, que fins ara pagaven aquest impost, deixaran de pagar-lo.
La mesura s’ha aprovat avui matí en un ple extraordinari, després que el municipi hagi superat el 85% en la separació de residus.
La majoria dels vesins veuen amb bons ulls aquesta decisió, tot i que alguns reclamen que la taxa de fems tengui en compte el nombre de persones que viuen a l’habitatge i no només els metres quadrats.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703