Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Més de trenta paradetes s'han instal·lat aquest cap de setmana al municipi
Es Castell presentava aquest matí un ambient molt animat en el segon dia del mercat de Nadal. Un mercat que també té una finalitat social amb diverses paradetes d’associacions sense ànim de lucre que venen els seus productes per recaptar fons.
Més de trenta paradetes de productes de tota mena són el que s’ha pogut veure en aquest mercat de Nadal: joguines, productes fets a mà, adorns Nadal o pastes típiques són només alguns dels productes. A més, l’ambient s’ha amenitzat amb música en directe i ball menorquí.
El temps ha acompanyat i l’afluència de gent a la carpa ubicada a la plaça de s’Esplanada des Castell ha estat constant.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres