Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
El nombre de morts per l'explosió del passat 4 d'agost al port de Beirut s'ha elevat fins a 191
El nombre de morts per l’explosió del passat 4 d’agost al port de Beirut s’ha elevat fins a 191. Aquest divendres el Líban commemora un mes de la tragèdia.
Aquest horabaixa s’ha instat a la població a unir-se en un minut de silenci a l’hora exacta en què es va produir la deflagració, a les sis i set del capvespre.
Mentre, entre les runes, encara continua la recerca de posibles supervivents. Un equip de rescat xilè, al costat de les forces de seguretat libaneses, han començat una operació de recerca davall els enderrocs d’un edifici fet miques després de trobar un “possible” signe de vida.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
Una explosió causa dos ferits as Coll d’en Rabassa i un altre, alguns danys materials a Platja de Palma
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol