Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

França ha recordat les 130 víctimes mortals dels atemptats de París i Sant Denis amb senzillesa, i amb un desig unànime
Aquest dilluns 13 de novembre fa dos anys que França va patir el pitjor atemptat terrorista de la seva història, amb 130 víctimes mortals i tres cents cinquanta ferits. A principi d’aquest mes, els francesos varen deixar de viure en estat d’emergència, però la seguretat als carrers encara és extrema.
La mateixa que, avui fa dos anys a la sala de concerts Bataclan, els terroristes volgueren silenciar. França ha recordat les 130 víctimes mortals dels atemptats de París i Sant Denis amb senzillesa, i amb un desig unànime. També la comunitat musulmana s’ha concentrat per condemnar els fets i demanar duresa contra els missatges d’odi. D’ençà d’aquell fatídic dia, França ha patit 5 atacs terroristes més, i malgrat que s’ha desactivat l’estat d’emergència, una nova llei antiterrorista en manté moltes de les mesures de seguretat.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions
Els protocols festius inclouen un règim sancionador que defineix les infraccions