Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

De moment, continua actiu, però no ha estat necessari desallotjar ningú
Un dels bombers apagant el foc en l'incendi forestal d'Alcanada (Toni Mateu)
38L’incendi que s’ha decretat avui dematí a la zona d’Alcanada, dins el terme d’Alcúdia, ha cremat uns 7.000 m2, segons les primeres valoracions de l’Ibanat. El foc encara no s’ha donat per extingit, però és estable. Les primeres hipòtesis apunten que el factor humà seria allò que ho ha provocat, i que el vent ha fet que el foc s’escampàs.
“Hem trobat una motoserra cremada, i podria ser que el foc hagués començat quan qui la utilitzava en carregava el diposit de benzina”, ha dit Tomeu Llabrés, tècnic de l’Ibanat.
Can Xilia, la finca afectada, és un coster de pins i oliveres, i això dificulta las tasques d’extinció. “L’olivera és més mala d’apagar, per això segurament serà demà dematí quan es doni per extingit”, ha dit Llabrés.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo