La flama de la llengua finalitza el seu viatge a Mallorca
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
La Mallorca Film Comission del Consell de Mallorca rep una mitjana de 20 peticions cada setmana
La Mallorca Film Comission del Consell de Mallorca rep una mitjana de 20 peticions cada setmana, siguin sessions de fotografia, anuncis publicitaris o pel·lícules. Calculen que enguany hauran deixat a l’illa prop de 40 milions d’euros.
Aquest centre de la tercera edat de s’Alqueria Blanca s’ha convertit aquests dies en un hospital. Venen d’Alemanya per gravar una pel·lícula. És una de les 1.000 peticions que s’han fet enguany per rodar a l’illa.
Només al centre de Palma, de gener a octubre, el departament del Palma Film Office de l’Ajuntament n’han comptat quasi 200 /dues-centes/, i calculen que això suposa una inversió de gairebé 6 milions d’euros.
Els productors reconeixen que els paisatges i les hores de llum són els factors que decanten la balança cap a les nostres illes.
El principal mercat és l’europeu, tot i que els americans mouen més infraestructures, més producció i més llocs de feina. Enguany, també han sorprès el mercat xinès, el japonès i el turc.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
Hi ha compradors que arriben a pagar 100.000 euros per parcel·les de 7.000 m²
Tomeu Penya ha rebut la flama al seu poble, Vilafranca