Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Són 3 dones i 20 homes i pertanyen a 16 municipis de les Illes Balears
248
23 agents de Policia Local han finalitzat la formació per ser oficials. Aquest dimarts els han entregat els diplomes que acrediten haver superat el curs de capacitació.
En total, són 3 dones i 20 homes que han cursat 175 hores impartides per 14 docents després d’haver superat el procés de promoció interna als seus respectius ajuntaments.
Els nous oficials de Policia Local pertanyen als municipis d’Alcúdia, Artà, Campos, Capdepera, es Castell, Felanitx, Formentera, Llucmajor, Manacor, Marratxí, Palma, Sant Antoni, Santa Eulària, Sencelles, ses Salines i Sóller.
La consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat, Mercedes Garrido, ha expressat “el compromís ferm del Govern amb la Policia Local, pel que fa als recursos i material, a través del Fons de Seguretat Pública”, i també el compromís “amb el reforç de la seguretat i dels efectius” recordant que en els darrers dos anys, el Govern haurà format més de 300 nous policies locals.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície