Confisquen al polígon de Son Castelló de Palma més de 115.000 peces de joieria de luxe falsificades
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears
El conseller Miquel Mir defensa la protecció de les dunes des Trenc i Mondragó i alerta dels temporals "mai vistos" dels darrers anys
148
El Govern actua al Parc Natural de Montdragó i es Trenc per recuperar el sistema dunar. Reduirà el nombre de bars al Trenc, eliminarà el de la Font de n’Alis, a Mondragró, i rebaixarà el nombre de busos que hi arriben, entre d’altres mesures, com també prohibir nous aparcaments a la platja de s’Amarador. El conseller de Medi Ambient, Miquel Mir, ha considerat que totes aquestes accions serviran per regenerar la zona. “Les dunes són molt fràgils, però també molt dinàmiques i resilients, tenen una gran capacitat de recuperació”, ha dit el responsable autonòmic en una entrevista a l‘Informatiu Matí d’IB3 Ràdio.
“És el moment inajornable d’actuar. Estam en un moment d’emergència climàtica manifesta”, ha dit Mir, qui ha recordat que “els episodis costaners dels darrers sis anys han tengut una virulència mai vista a lesBalears. Hem tengut la tempesta Glòria, en la qual el Parc de Mondragó ens va servir per explicar de manera didàctica que les franges costaneres artificials són les que més pateixen els efectes dels temporals de mar. Els dos sistemes platja/duna varen respondre d’una manera brillant i, en pocs dies, havien recuperat el seu perfil natural. En canvi, totes les passarel·les de formigó varen quedar notablement destrossades”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears
Altres tres persones també han resultat ferides després de bolcar el cotxe en què viatjaven
Sota el lema "Sóller al límit" els convocants es queixen de la proliferació del lloguer turístic i l'excés de trànsit en temporada alta