Ha mort Ana María Jaume Vanrell, vídua de Gabriel Escarrer
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre

Països com els Estats Units, Noruega, Dinamarca o la Xina mantenen les fronteres tancades per als ciutadans espanyols
Viatjar per Europa és més fàcil per als ciutadans de l’Estat espanyol des que diumenge passat es varen aixecar les restriccions de moviment entre els 26 països de l’espai Schenguen. Amb tot, en aquests moments els espanyols no podem viatjar a Dinamarca, Eslovàquia, Noruega i Hongria, que mantenen les fronteres tancades per als ciutadans espanyols. A altres països s’hi pot viatjar amb restriccions. A Grècia o Islàndia s’ha de superar la prova de la Covid-19 a l’arribada i a Rússia, el Regne Unit i a Irlanda s’ha de passar una quarantena de 14 dies. Àustria exigeix un certificat mèdic i per entrar als Països Baixos cal tenir una reserva d’hotel amb una estada mínima de 6 nits.
Viatjar pel món és a hores d’ara molt complicat. En aquests moments destinacions de viatges com són els Estats Units, el Canadà, l’Argentina, el Brasil, Austràlia, el Japó, la Xina, Vietnam o Tailàndia tenen les fronteres tancades. Per viatjar a Rússia s’ha de passar una quarantena de 14 dies a l’arribada i a Mèxic no hi ha restriccions d’entrada, però als viatgers procedents de països més afectats per la covid 19 se’ls sotmetrà a una revisió i se’ls posarà en quarantena si es considera oportú.
Atès que les normes d’accés als països són canviants, des del Ministeri d’Afers Exteriors es recomana consultar a les ambaixades la situació en la qual es troba el país abans de reservar qualsevol tipus de viatge.
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió
Una dona de 30 anys en estat crític i un jove de 15, greu
S'ha obert una investigació per a esclarir les causes del foc que, segons han afirmat els Bombers, és intencionat