Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Més de dos-cents practicants de tots els clubs de l'illa i de fora hi participen en dos caps de setmana i l'alaiorenca Gemma Triay dona suport a la iniciativa
Es Mercadal serà, durant els pròxims dos caps de setmana, el cor de l’esport solidari. La pèrdua d’un familiar a causa d’un càncer ha motivat l’organització d’un torneig de pàdel solidari. Més de dos-cents practicants de tots els clubs de l’illa hi participaran, en totes les categories.
La iniciativa ha tingut el suport de la número 3 mundial, la jugadora menorquina, Gemma Triay. Tots els beneficis seran per a l’Associació Espanyola contra el Càncer. Enric López, de l’associació Fins al Cel, i Joan Martí, director de la secció de pàdel del Club Tennis Mercadal, són els promotors d’aquesta trobada.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals