Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

La Policia Local ja ha col·locat una vintena d'adhesius en els vehicles que presenten signes d'abandonament
L’Ajuntament des Mercadal ha iniciat una campanya de retirada de vehicles abandonats a la via pública. Es concentren, sobretot, al polígon de Llinàritx. L’objectiu és alliberar aparcaments per a les persones que fan feina a la zona industrial del municipi. Els propietaris disposen de tres mesos per endur-se’ls. Si no ho fan dintre d’aquest termini, l’Ajuntament els podrà transportar al dipòsit i iniciar-ne el procediment per al desballestament.
La Policia Local ja ha col·locat una vintena d’adhesius en els vehicles que presenten signes d’abandonament per instar a retirar-los. Als propietaris se’ls adverteix que deixar un vehicle abandonat a la via pública suposa una infracció tipificada a la Llei de residus i sòls contaminants, que pot ser sancionada amb una multa de 900 fins a 45.000 euros. També se’ls avisa que en el cas que no els interessi retirar-lo, el poden cedir a l’Ajuntament o a un centre autoritzat de tractament.
L’Ajuntament ha anunciat que estudiarà la possibilitat de modificar l’ordenança municipal de circulació per tal d’agilitzar els tràmits del procediment de retirada d’aquests vehicles.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes