Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
La festa acaba sense incidents d'importància i amb només deu ferits lleus el diumenge
Es Mercadal acomiada les festes de Sant Martí amb tota la força del jaleo. Un segon jaleo que s’ha dut a terme gairebé sense incidents. Només deu ferits, tots lleus.
Amb un sol de justícia colpejant els carrers des Mercadal, ha arrencat a les onze del matí el segon jaleo de les festes de Sant Martí. Passió, tradició i un batec compartit que ha transformat la plaça de la Constitució en un escenari de pols, suor i aplaudiments. Després del jaleo, l’esperat lliurament de les canyes verdes: homenatge merescut als protagonistes d’aquest ritual únic. La festa començà de bon matí amb el replec i una calor intensa, que duia els cavalls a cercar fonts d’aigua on abeurar-se.
A la parròquia de Sant Martí, les guindoles es trobaven en senyal de respecte. La devoció s’ha escampat pels carrers quan el caixer capellà, Francesc Sales, ha pujat al cavall.
Més emoció quan la colcada arribà davant del domicili del batle, Joan Palliser, un dels debutants d’una junta de caixers on quasi tots eren novells.
Entre bots i tradició, es Mercadal ha mantingut viva, un any més, la flama de Sant Martí.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants