Ha mort Ana María Jaume Vanrell, vídua de Gabriel Escarrer
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre

Recorda els expedients que se li han obert el 2007 i 2014
Es Migjorn abandona el Consorci per a la Protecció de la Legalitat en Sòl Rústic. Segueix les passes de l’Ajuntament de Ciutadella, que el 2011 va sortir de l’organisme insular, al qual no tornaria a ingressar fins a cinc anys després. El motiu: la voluntat de l’equip de govern de recuperar les seves competències i gestionar de manera més eficaç el servei.
La decisió del govern municipal, en mans del Partit Popular, no ha passat desapercebuda per al Partit Socialista de Menorca. Els socialistes acusen l’equip de govern de prendre la decisió per interessos particulars. Parlen de manca d’ètica i de transparència.
Apunten cap a la batlessa, Antònia Camps, i el seu marit i regidor d’Urbanisme, Ramon Verdú. Recorden que tots dos van rebre una multa de 70.000 euros el 2007 per construir en sòl rústic. El 2014, el Consorci els va obrir un nou expedient pel qual haurien pogut edificar 4 construccions més sense llicència a la mateixa zona.
Verdú matisa, amb tot, que en cap dels dos casos els habitatges són de la seva propietat, sinó que figuren a nom de la batlessa, i hi nega interessos particulars. El Consorci es va crear el 2005, amb la participació de 6 dels 8 ajuntaments de l’illa.
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió
Una dona de 30 anys en estat crític i un jove de 15, greu
S'ha obert una investigació per a esclarir les causes del foc que, segons han afirmat els Bombers, és intencionat