Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
Ha demanat també a l'IBAVI la compra pública de dos solars per edificar-hi 21 habitatges de protecció oficial
L’Ajuntament des Migjorn ha presentat a la Unió Europea la proposta d’adquisició de dues grans parcel·les per construir-hi 51 habitatges unifamiliars adossats. L’arribada d’aquests fons europeus, per import d’1,6 milions, permetria donar una nova empenta a dues unitats d’actuació, que fa més de 20 anys que estan paralitzades. També ha demanat a l’IBAVI que compri dos solars al municipi per aixecar-hi 21 habitatges de protecció oficial.
El Consistori ha fixat la mirada en dues parcel·les que sumen prop de 9.500 metres quadrats i que són actualment propietat de la Sareb. El banc dolent, que les ofereix per 1,6 milions, se les quedà arran de la fallida de l’entitat mercantil Isla de la Calma, que n’era la propietària. L’Ajuntament ha presentat ara una proposta per adquirir-les amb fons europeus Next Generation. Una de les opcions que estudia el Consistori per abaratir-ne el preu al comprador final, la població més jove, és cedir els terrenys a una constructora i eximir-la de pagar la llicència d’obres.
Paral·lelament, l’Ajuntament ha presentat a l’IBAVI la proposta de compra pública de dos nous solars al municipi per edificar-hi uns altres 21 habitatges de protecció oficial. Una de les ubicacions és l’avinguda de David Russell, on es podrien construir 8 habitatges, i una altra, l’avinguda de la Mar.
L’objectiu és que aquestes futures promocions complementin la històrica primera promoció de 9 habitatges que estan a punt d’inaugurar a l’avinguda de Binicodrell del municipi.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades