Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Uns pisos que podran tenir un preu màxim de venda de 300.000 euros i pels quals ja han rebut 200 sol·licituds
La barriada palmesana des Pil·larí tendrà una promoció de 88 habitatges a preu reduït (HPL), uns pisos que podran tenir un preu màxim de venda de 300.000 euros.
La primera de les tres promocions es construirà en un edifici que fa divuit anys que està abandonat i on es preveia la construcció d’equipaments per al barri. La Llei 3/2024, de 3 de maig, de mesures urgents en matèria d’habitatge en permet el canvi d’usos.
Es tracta d’una promoció d’habitatges d’un i dos dormitoris, d’entre 57 i 88 m² de superfície útil, que sortirà al mercat de venda i té preus a partir dels 169.000 euros i fins als 275.000 euros, sense incloure annexos. Pel que fa a la primera d’aquestes promocions, de 16 habitatges i l’equipament sociocultural, es preveu la finalització i el lliurament de claus el primer semestre del 2026.
A la segona i tercera fase d’aquestes promocions s’han de construir 39 i 33 habitatges i es preveu el lliurament de claus d’aquests pisos els primers semestres dels anys següents 2027 i 2028 respectivament, ha explicat Òscar Carreras, representant de la UTE Es Pil·larí, promotora dels projectes.
A més dels 88 habitatges, aquest espai comptarà amb un equipament sociocultural de 314 m² i un equipament assistencial de 586 m².
Ja han rebut, diuen, 200 peticions. Però segons el batle de Palma, Jaime Martínez, en tendran prioritat els joves, les persones grans i els col·lectius vulnerables.
En total, hi ha prop 1.946 habitatges assequibles planificats a Palma. Amb el conjunt de mesures del pla de xoc d’habitatge impulsat pel Govern, es planifiquen prop de 5.000 habitatges al conjunt de les Illes Balears.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
L'escorcoll a Son Servera ha finalitzat poc després de les onze del matí amb la detenció d'una persona, que seria un dels propietaris del local situat als baixos de l'edifici inspeccionat
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo