Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
També destaquen les bones perspectives turístiques i que l'illa és la que ha tingut major recuperació el 2021
La formació dels treballadors, la manca d’habitatges a preus assequibles per allotjar empleats de temporada de fora de Menorca i els increments de costos de producció, són els principals reptes que ha d’afrontar el teixit empresarial menorquí. Així ho ha assegurat la nova màxima representant a l’illa la patronal CAEB (vicepresidenta per Menorca) Joana Maria Mora, durant la seva presentació, celebrada aquest divendres migdia.
Durant l’acte, la presidenta de CAEB, Carmen Planas, ha destacat les bones perspectives turístiques que presenta Menorca i el fet que l’any passat va ser l’illa de l’arxipèlag que va registrar una major recuperació, amb un augment del 9,8%; gairebé un punt per sobre del 8,9% que va créixer Balears de mitjana. Un horitzó, però, que -segons ha afegit Planas- presenta incerteses per “l’altíssima inflació que tenim i per la guerra d’Ucraïna”.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències