Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els voluntaris han de concertar cita prèvia, fer ús de la mascareta i mantenir la distància de dos metres
El Centre de Protecció Animal de Sa Coma, a la ciutat d’Eivissa, ha reactivat els passejos de cans per part dels voluntaris i les adopcions, després d’haver aturat la seva activitat des que es va decretar l’estat d’alarma. En aquesta represa s’aplica també un nou protocol d’actuació per tal de garantir-hi les normes sanitàries.
Concertar cita prèvia, fer ús de la mascareta i mantenir la distància de dos metres. Són algunes de les mesures per aquells voluntaris que vulguin tornar a passejar cans a sa Coma. Els horaris, això sí, queden reduïts. A més, s’han col·locat tanques per diferenciar l’entrada i la sortida i que els voluntaris no coincideixin.
El centre té prop de 400 voluntaris. Els que tenen llicència de Cans Potencialment Perillosos els reserven ara el 50 per cent dels passejos i és que la major part dels gossos que hi ha ara al centre són de races considerades PPP. En total hi ha 65 cans i 15 gats per adoptar. Les adopcions també s’han reprès, en aquest cas, la setmana passada.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros