El nombre de malalts hospitalitzats per coronavirus es redueix dia a dia a tot l’Estat i es manté per sota dels 2.000 pacients. Aquest dijous, el director del Centre d’Alertes i Emergències Sanitàries, Fernando Simón, ha destacat que també davalla el nombre d’ingressats a les UCIs, que se situa en 312 persones.
Durant la roda de premsa, Simón ha explicat que a final d’aquesta setmana s’actualitzaran les dades totals de defuncions de tot l’Estat.
Dilluns que ve s’haurà acabat l’estat d’alarma i es multiplicaran les vacances i els viatges. Simón fa una crida a la calma, tot i que diu, “no s’ha d’abaixar la guàrdia”. Un nou decret regularà la nova normalitat, però cada comunitat autònoma podrar legislar i afegir especificacions a les normes i restriccions dictades des del Govern Central.
Unes 200 persones s’han concentrat a les portes del centre, as Pil·larí, a Palma, i s'hi ha llegit un manifest: "Aquí t'esperam, amb els braços oberts"