Logo IB3N
X

Es restableix la comunicació marítima al port de Ciutadella

En el cas del port de Maó, fa dos dies que no hi arriben vaixells per la borrasca Harry

21/01/2026

Es restableix la comunicació marítima al port de Ciutadella

215

El port de Ciutadella ha recuperat aquest dimecres les comunicacions marítimes després d’un dia i mig amb els vaixells aturats per mor de les conseqüències de la borrasca Harry. L’alerta taronja ha baixat a groga aquest dimecres, a partir de les 10 del matí, però la mala mar encara es manté, sobretot al llevant de l’illa.

A la urbanització de s’Algar, a Sant Lluís, s’han tancat tots els carrers del litoral per precaució. A més, el vent ha canviat lleugerament la seva direcció i això ha fet que part del paviment de la zona de bany s’hagi aixecat i s’hagi acumulat damunt les roques. També hi ha desperfectes en una barana de vidre d’un restaurant, que s’ha trencat.

Des de les 10 del matí, l’avís per fenòmens costaners a Menorca s’ha rebaixat de taronja a groc. Es mantindrà fins a les 19.00 hores, quan ja es desactivaran totes les alertes per part de l’AEMET.

Els vents han bufat aquests dies de gregal i llevant, una direcció poc habitual que ha provocat el tancament del port de Maó. Fa dos dies que no arriben vaixells i avui tampoc hi ha cap previsió d’entrada. En el cas del port de Ciutadella, funciona amb total normalitat. Dilluns, els vaixells van arribar abans per evitar el temporal i dimarts va ser Baleària qui els va cancel·lar. Aquest dimecres al matí han atracat allà tant el ferri Abel Matutes com el Cecilia Payne, sense cap incidència.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT