Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
És una espècie habitual de la Mediterrània, però, de moment, es desconeixen les causes de la mort
Problemes per a treure de l’aigua el cos mort d’una cria de catxalot que podria fer entre 3 i 5 tones de la platja des Carnatge, un Physeter de l’espècie macrocephalus. Aquest matí, la grua que estirava el cos, esmorteït i ja sense color, de l’animal s’ha romput perquè no ha suportar el pes.
La biòloga Antònia Solomando, de la Fundació Palma Aquàrium, assegura que és una espècie habitual de la Mediterrània. Però no és molt comú que s’acosti tant a la costa. Pel que sembla, l’animal no presenta ferides superficials, tot i que li han pres mostres per a aclarir les causes de la mort.
La policia local havia acordonat fins a aquest matí el punt on ha comparegut el cos de l’animal, la cala de Son Caios, devora Can Pastilla.
Per què les tintoreres s’apropen a morir a la costa de les Illes Balears?
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús