Ha mort Ana María Jaume Vanrell, vídua de Gabriel Escarrer
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre

I alguns que no han tancat han hagut d'arribar a acords amb els arrendataris perquè els rebaixin preus o els perdonin mensualitats
Els cartells de “es traspassa” o “es lloga” són la tònica en molts locals tancats de diferents barris. Les immobiliàries asseguren que els traspassos de negocis podrien haver baixat un 30 per cent, però amb una temporada curta, com es presumeix, poques persones s’arrisquen a emprendre.
Les immobiliàries veuen com no paren d’arribar oferiments de propietaris que volen llogar els seus locals, però asseguren que no hi ha demanda. Aquests propietaris, a més, han hagut d’arribar a acords amb els arrendataris, rebaixant els preus dels lloguers o inclús perdonant alguna mensualitat.
Tot i això, els preus dels lloguers a Eivissa continuen sent elevats, encara que hi ha hagut una baixada del 30 per cent en els preus dels traspassos. Al passeig de Figueretes pot costar 3.000 euros i al port d’Eivissa des de 4.000. A la Marina s’ha de pagar tot l’any per avançat, encara que es treballi només 6 mesos.
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió
Una dona de 30 anys en estat crític i un jove de 15, greu
S'ha obert una investigació per a esclarir les causes del foc que, segons han afirmat els Bombers, és intencionat