Protesten per exigir preservar els camins públics de Menorca
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
30 anys d'endarreriment en el cas dels aparcaments del Principal, a Manacor, i altres 5 en el cas dels apartaments de Cala Llamp
Hauran passat prop de 30 anys quan s’inicii la demolició dels pisos superiors dels aparcaments del Principal de Manacor, aixecats amb una llicència il·legal. Costaran als manacorins mig milió d’euros, de moment. La mateixa xifra està destinada a tomar uns apartaments a Cala Llamp, a Andratx, amb sentència ferma d’esbucament des de fa 5 anys.
Els propietaris, però, han aconseguit dilatar el procés amb un seguit de recursos per via judicial. El darrer l’ha presentat Bankia, que al·lega que els propietaris li deuen 4 milions d’euros que podria deixar de cobrar si s’esbuca l’edifici.
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya