Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Netanyahu ha donat peu a l'entrada de nous actors en el conflicte
Amb l’extensió dels atacs d’Israel a Hezbollah en territori libanès, Netanyahu ha donat peu a l’entrada de nous actors en el conflicte, com l’Iran, i força la balança de les potències occidentals, després d’un any de desgast per la invasió a Gaza. Hamàs i Hezbollah, dues organitzacions cosines, amb extensió política, han estat històricament finançades per l’Iran.
El conflicte ha covat durant dècades. L’esclat actual no mostra un horitzó final pròxim. Els dos bàndols han atacat població civil, però el consell de seguretat de les Nacions Unides no fa menció d’usar la força per aturar la guerra. Els experts asseguren que, per redreçar el conflicte, s’ha de superar l’extremisme religiós i negociar.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata