Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Netanyahu ha donat peu a l'entrada de nous actors en el conflicte
Amb l’extensió dels atacs d’Israel a Hezbollah en territori libanès, Netanyahu ha donat peu a l’entrada de nous actors en el conflicte, com l’Iran, i força la balança de les potències occidentals, després d’un any de desgast per la invasió a Gaza. Hamàs i Hezbollah, dues organitzacions cosines, amb extensió política, han estat històricament finançades per l’Iran.
El conflicte ha covat durant dècades. L’esclat actual no mostra un horitzó final pròxim. Els dos bàndols han atacat població civil, però el consell de seguretat de les Nacions Unides no fa menció d’usar la força per aturar la guerra. Els experts asseguren que, per redreçar el conflicte, s’ha de superar l’extremisme religiós i negociar.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Es cobrarà per dia pernoctar i per buidar aigües brutes i a canvi es donaran serveis com electricitat i internet