Els dos dimonis han fet el primer ball davant la casa del Trull i ha començat la festa
Artà, un any més, ha donat el sus a les celebracions de Sant Antoni a Mallorca. Puntuals, a les nou del matí, els dos dimonis d’Artà han sortit de la casa del Trull, al carrer de na Caragol, i han fet el primer ball envoltats de centenars de persones que els esperaven amb impaciència i ganes per viure la festa.

Foto: M.A. Buades
La ruta dels dimonis, i amb ells els santantoniers, s’allargarà durant tot el dia amb balls a diferents indrets del poble. L’acte d’Artà és el més matiner de les celebracions de Sant Antoni a Mallorca.

Foto: M.A. Buades
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
El claustre de professors de l'IES Baltasar Porcel d'Andratx, d'on és la víctima, lamenta que no es tracta d'un cas aïllat sinó que forma part d'una dinàmica més àmplia que s'arrossega des de fa temps
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca