Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Segons un estudi dut a terme per Ipsos, la població espanyola és la que més suport dona al fet de mostrar la diversitat de gènere i la orientació sexual públicament
Espanya se situa, segons un estudi dut a terme per Ipsos, al capdavant, a nivell mundial, en la defensa que el col·lectiu LGTBIQ+ mostri de manera oberta i en públic la diversitat de gènere i la seva sexualitat.
Així mateix, la població espanyola es troba entre els europeus que més denuncien la discriminació cap a les persones transgènere, a la vegada que aquestes no compten amb el mateix suport que la resta del col·lectiu.
Per això mateix, associacions com Ben Amics ja es preparen per a la manifestació en suport al col·lectiu LGTBIQ+ a Palma aquest divendres, 28 de juny i Dia Internacional de l’Orgull. Amb el lema ‘El nostre Orgull: l’educació que transforma’, partiran a les 18 h des del passeig des Born, fins arribar al parc de ses Estacions.
I és que, tot i els avanços dels darrers anys quant als drets del col·lectiu, encara queda feina per fer i aconseguir una igualtat i inclusió reals.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"