Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Segons un estudi dut a terme per Ipsos, la població espanyola és la que més suport dona al fet de mostrar la diversitat de gènere i la orientació sexual públicament
Espanya se situa, segons un estudi dut a terme per Ipsos, al capdavant, a nivell mundial, en la defensa que el col·lectiu LGTBIQ+ mostri de manera oberta i en públic la diversitat de gènere i la seva sexualitat.
Així mateix, la població espanyola es troba entre els europeus que més denuncien la discriminació cap a les persones transgènere, a la vegada que aquestes no compten amb el mateix suport que la resta del col·lectiu.
Per això mateix, associacions com Ben Amics ja es preparen per a la manifestació en suport al col·lectiu LGTBIQ+ a Palma aquest divendres, 28 de juny i Dia Internacional de l’Orgull. Amb el lema ‘El nostre Orgull: l’educació que transforma’, partiran a les 18 h des del passeig des Born, fins arribar al parc de ses Estacions.
I és que, tot i els avanços dels darrers anys quant als drets del col·lectiu, encara queda feina per fer i aconseguir una igualtat i inclusió reals.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat