El comunicat s'ha conegut després de les crítiques de partits d'esquerres sobre el fet que l'estació naval de Maó sigui una de les bases espanyoles que participen en l'operació Sea Guardian
El Govern d’Espanya, a través del Ministeri de Defensa, ha aclarit aquest dissabte que no preveu que Maó es converteixi en base naval de l’Aliança Atlàntica (OTAN).
En un comunicat, el Ministeri de Defensa ha informat que “no existeix cap previsió que el territori balear assumeixi ser base naval de l’organització, més enllà del seu paper actual com a port puntual d’escala per a les flotes permanents de l’Aliança”. Defensa ha sortit d’aquesta manera al pas de les informacions que apuntaven que Maó seria la tercera base naval de l’OTAN a Espanya, al costat de Rota i Cartagena.
El comunicat s’ha conegut després de les crítiques de partits d’esquerres (MÉS per Menorca, Podem i Esquerra de Menorca) sobre el fet que l’estació naval de Maó sigui una de les bases espanyoles que participen en l”Operació Sea Guardian’ de l’OTAN, enfocada en el coneixement de l’entorn marítim per dissuadir i lluitar contra el terrorisme, així com mitigar la resta d’amenaces.
De la notícia publicada pel diari ‘El País’, se n’han fet ressò els maonesos. L’opinió, al carrer, ha estat molt dividida. La de Menorca, insisteix el Govern, és una de les moltes capacitats que Espanya ofereix habitualment a l’OTAN. Ja és comú, de fet, que els vaixells aliats hi atraquin.
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes