L'Argentina, l'Uruguai i el Paraguai acolliran partits inaugurals per commemorar els 100 anys de la primera cita mundialista
El consell de la FIFA, reunit avui, ha decidit que la candidatura formada per Espanya, Portugal i el Marroc sigui l’organitzadora del Mundial de futbol de l’any 2030. És la primera vegada que un Mundial serà organitzat per tres països distints i de confederacions i continents també diferents.
Espanya tornarà a ser la seu d’una cita mundialista 48 anys després. Des de la federació espanyola s’ha anunciat que des d’ara mateix ja comencen a fer feina per “organitzar un Mundial memorable que honri la diversitat i celebri la història de la competició i deixi un llegat en diferents àmbits”.
El Mundial 2030 també tendrà una altra singularitat: tres països sud-americans, l’Argentina, l’Uruguai i el Paraguai, acolliran partits inaugurals per commemorar els 100 anys del primer Mundial, celebrat a l’Uruguai l’any 1930.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto