La manifestació contra la massificació turística torna a aplegar milers de persones
Les policies Nacional i Local han comptat devers 25.000 participants
David Ordinas i moltes cares conegudes d'IB3 Televisió en un programa carregat d'humor, música i sorpreses
Un any més David Ordinas es colarà a les llars de les Illes Balears per acompanyar els illencs el darrer vespre de l’any. Serà a un programa especial que tot l’equip de “Jo en sé més que tu” prepara i fa amb molta il·lusió i al qual veurem cares noves… i d’altres que any rere any són en aquesta cita.
I malgrat la manca d’habilitats d’alguns i dels nervis dels debutants, el més important, asseguren, és passar-ho bé; ja que els diners recaptats es destinen a una bona causa.
Un programa especial al qual no mancaran tampoc les sorpreses. I les actuacions musicals d’alguns dels artistes més nostrats de les Illes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les policies Nacional i Local han comptat devers 25.000 participants
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes