Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Ja hi ha hagut un nombre important de consultes a advocats
La nova llei de desocupacions exprés, que s’aplica des de dijous, ja ha provocat una allau de consultes als despatxos d’advocats. També ja se n’ha presentat alguna denúncia. És el cas d’un home de 84 anys que en fa gairebé quatre que té casa seva ocupada. Aquesta és la primera denúncia que ha rebut el despatx de Balear Abogados, que aprofita la normativa acabada d’entrar en vigor. De fet, s’espera un increment de les denúncies.
Però alerta, perquè no s’aplica a tots els casos. La llei només protegeix les persones vulnerables i els ocupes poden anar fins a dos anys a la presó. Tot i que els advocats consideren que és una mesura positiva per agilitzar aquests casos, la normativa es va aprovar gràcies a un error de votació d’ERC i Bildu. Per això se sospita que hi haurà una derogació de la llei.
Amb aquesta nova legislació, els judicis seran més ràpids i es podrà treure els ocupes en un termini de set o vuit dies.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals