Intervenen més de 1.600 falsificacions a Porto Cristo
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual

L'animal va quedar varat a la platja de Punta Prima fa 103 anys
El desembre de 1912 una balena apareixia varada a la platja de Punta Prima. Sense poder-li salvar la vida, va ser transportada al port de Maó i després fou enterrada. Se’n perd la pista fins que els arxius revelen que l’esquelet es conserva al Museu de l’institut que, més 100 anys després, ha posat en marxa un projecte per restaurar-lo.
Són alumnes de tercer i quart d’ESO, de primer de Batxillerat i de l’Aula Oberta, els que es dediquen a catalogar i netejar els més de 200 ossos de l’animal. En pocs mesos ja preveuen penjar-ne el crani i la caixa toràcica. L’esquelet sencer, que fa 15 metres de llargada, lluirà penjat al sostre del museu abans de final d’any.
Fins ara no havia estat possible per manca de finançament, però la Fundació Asmar-Catalina Mercadal, molt vinculada a l’institut i també al mar, ha decidit col·laborar-hi i fer possible el seu muntatge.
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases
La Guàrdia Civil investiga l'atac a set autobusos, d'una de les empreses concessionàries, que han patit danys amb diversos vidres romputs