Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

JuntsxCat condiciona el seu suport a la investidura de Sánchez a trobar una solució política per a Catalunya
El dia abans de la tercera reunió que Esquerra mantindrà amb el PSOE per negociar la investidura de Pedro Sánchez, la portaveu dels republicans, Marta Vilalta, ha descartat un acord abans de Nadal.
Vilalta ha tornat a deixar clar que no fan via i que el que volen és un bon acord pel qual reclamen “gestos” als socialistes.
Avui també s’han reunit a Brussel·les diputats, senadors i consellers de Junts per Catalunya amb el president de la Generalitat de Catalunya, Quim Torra i l’expresident fugit a Bèlgica, Carles Puigdemont.
La diputada Laura Borràs condiciona el seu suport a la investidura de Sánchez a trobar una solució política per a Catalunya.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar