Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Ben Amics critica la presentació a la UIB del llibre "Nadie nace en un cuerpo equivocado: éxito y miseria de la identidad de género"
Aquest dijous es presentarà a Palma el polèmic llibre: “Nadie nace en un cuerpo equivocado: éxito y miseria de la identidad de género”. Serà el migdia a la Universitat de les Illes Balears i l’horabaixa a La Casa del Libro.
Ben Amics i La Llave del Armario han denunciat aquests actes, que qualifica de “conferències transfòbiques inacceptables” que qüestionen la identitat de gènere, utilitzant arguments propis de l’extrema dreta. “És un atemptat flagrant a les persones trans. La identitat de gènere no pot ser motiu de debat, no s’ha de donar espai a aquest tipus de discursos”, ha considerat Tatiana Casado, presidenta de Ben Amics, en una entrevista a l‘Informatiu Matí d’IB3 Ràdio. “Estarem molt atentes que l’acte no derivi en discursos que puguin ser considerats delictes d’odi. Hem de protegir les nostres companyes trans, que ho passen molt malalment, ha dit Casado.
La primera presentació i conferència es durà a terme a l’edifici Guillem Cifre de Colonya a la UIB a les 12.30 hores. Els autors del llibre i professors de Psicologia de la Universitat d’Oviedo, José Errasti i Marino Pérez, parlaran de la seva obra i ho tornaran a fer l’horabaixa a la Casa del Libro, a les Avingudes de Palma. Precisament allà, les entitats denunciants han convocat una concentració a les 18.30 hores, sota el lema: “Els carrers seran sempre nostres”.
La Universitat de les Illes manté que l’acte de presentació del llibre és legítim, dins un context acadèmic.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia