Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

Les botigues ja noten que la campanya de Nadal s'ha avançat, tot i que no registren incidències importants ni problemes d'estoc
La intel·ligència artificial esborra la frontera entre les joguines físiques i les virtuals
Enguany els Reis d’Orient tenen més pressa que mai. Passen pena per l’estoc de joguines perquè han llegit que aquest Nadal el preu pot augmentar des d’un 5 a un 25% per l’encariment de les matèries primeres i també pel preu del transport de mercaderies. Les botigues ja noten que la campanya de Nadal s’ha avançat, tot i que no registren incidències importants ni problemes d’estoc. Almenys, de moment. Amb tot, recomanen fer la carta amb antelació i no esperar a les darreres setmanes perquè llavors sí que les joguines més demandades s’esgoten.
Enguany, les més demandades als reis d’Orient són joguines interactives, productes de Pokémon i videoconsoles.
Més detalladament, la llista de joguines que més sol·licitades, segons El Corte Inglés, és la següent:
◼ Articles de Pokémon. La saga de videojocs de creada per Satoshi Tajiri, desenvolupada per Game Freak i distribuïda per Nintendo. Van aparèixer per primera vegada en el mercat japonès el 27 de febrer de 1996.
◼ Jocs de La Patrulla Canina. La sèrie canadenca sobre un grup de sis gossets de rescat dirigits per un noi expert en tecnologia anomenat Ryder.
◼ Figures de Superthings: joguines petites per a infants a partir de tres anys perfectes per col·leccionar, amb la temàtica de superherois i supervillans.
◼ Jocs de fusta: tornen al top 10 dels jocs més venuts per ser més sostenibles que el plàstic, durables i resistents.
◼ Mascotes interactives: des de cans, moixos i ossos de peluix fins a animals mitològics com dracs i unicorns, i espècies extintes de dinosaures.
◼ La pepa tradicional i els jocs de princeses.
Les joguines de la campanya de Nadal seran, enguany, un poc més cares
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval