Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
12 instituts de Mallorca participen en el projecte 'The Wave Generation' per aprendre a conservar l'entorn
Dotze instituts de Mallorca participen aquest curs en el projecte ‘The Wave Generation’ per descobrir distintes problemàtiques mediambientals i acostar els joves a l’entorn. 420 estudiants tendran l’ajuda d’experts, durant tot el curs, per tirar endavant projectes de recerca.
La coordinadora d’Educació de ‘The Wave Generation’ de la Fundació Iberostar, Cristina Simarro, aclareix que cada institut té assignada una temàtica i un expert, també una entitat amb què treballaran fins el mes de maig.
Aquest dimarts, un grup d’alumnes de biologia de primer de batxillerat de l’IES Ses Estacions de Palma han sortit a navegar amb el Galaxie des de Portals Nous. És un veler escola, amb motor elèctric i zero emissions, de l’entitat True World.
El capità, Raymond Martínez, explica que si bé el motor elèctric té un poc manco d’autonomia, això no és problema per a un veler. En canvi, diu, que “tota la resta són avantatges”, ja que no embruta, ni fa pudor, ni renou.
Els joves de Ses Estacions han après com funciona el vaixell i ho han pogut comprovar.

Per a la docent, Lorena Sánchez, el resultat del projecte és un aprenentatge motivador “no només té cura d’un assessorament científic” sinó que a més “té en compte els beneficis de l’alumnat en contacte amb la natura”
A més, el projecte, que també impulsa CleanWave, va acompanyat de sessions per treballar el benestar dels estudiants.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins