Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

Els pescadors de Menorca fan al·legacions i adverteixen que aquestes quotes són insostenibles
Els pescadors de les Balears ja saben quina serà la quota de captures permeses aquest 2025. Després de les noves restriccions imposades per la Unió Europa, s’ha informat el sector dels dies i de les quantitats que podran pescar enguany.
La decisió no satisfà de cap de les maneres. Les barques de bou, per exemple, podran sortir a pescar entre 117 i 120 dies a l’any. Això és un 25% manco del que van sortir a pescar l’any passat. També se’ls ha retallat el volum total de captures.
Preocupa, especialment, la gamba a la Mediterrània. Si l’any passat es van pescar un total de 871 tones, enguany Europa n’ha autoritzat 578. Això són devers dues terceres parts. En les al·legacions que han fet els pescadors de Menorca, diuen que aquestes quotes de pesca de 2025 són insostenibles econòmicament i que el repartiment és injust.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases