Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Els pescadors de Menorca fan al·legacions i adverteixen que aquestes quotes són insostenibles
Els pescadors de les Balears ja saben quina serà la quota de captures permeses aquest 2025. Després de les noves restriccions imposades per la Unió Europa, s’ha informat el sector dels dies i de les quantitats que podran pescar enguany.
La decisió no satisfà de cap de les maneres. Les barques de bou, per exemple, podran sortir a pescar entre 117 i 120 dies a l’any. Això és un 25% manco del que van sortir a pescar l’any passat. També se’ls ha retallat el volum total de captures.
Preocupa, especialment, la gamba a la Mediterrània. Si l’any passat es van pescar un total de 871 tones, enguany Europa n’ha autoritzat 578. Això són devers dues terceres parts. En les al·legacions que han fet els pescadors de Menorca, diuen que aquestes quotes de pesca de 2025 són insostenibles econòmicament i que el repartiment és injust.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut