La respiració, frases d’autoprotecció i altres eines perquè els bombers puguin gestionar les emocions en situacions crítiques
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències

Diferents efectius han hagut de participar en l'operatiu entre socorristes, Policia Local i serveis sanitaris d'emergència
Un home ha hagut de ser evacuat aquest dimecres després de trencar-se una cama mentre practicava esport nàutic a la platja Sol d’en Serra, a Cala Llonga, a Santa Eulària de Riu.
El succés ha ocorregut devers les 13.00 hores quan l’home, un turista francès, s’ha fracturat una extremitat inferior mentre feia esquí-surf, també anomenat wakeboard, una modalitat similar a l’esquí aquàtic, però en la qual s’utilitza una planxa en lloc d’esquís.
En l’operatiu d’evacuació han participat socorristes de la Creu Roja de la platja de Cala Llonga, personal del Club Nàutic de Santa Eulària, la Policia Local, personal del 061 i també alguns banyistes.
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat
El menorquí, de només 14 anys, és una de les darreres apostes de la Federació Balear de Boxa