Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
És la tercera zona humida més extensa de Mallorca i va ser declarada reserva natural el 2001
Res millor per celebrar el Dia Mundial de les Zones Humides que fer una caminada pel torrent des Rec, on hi ha els Ulls des Rec, brolls d’aigua que provenen d’un aqüífer d’aquest torrent que, alhora, nodreix una de les zones humides més importants: s’Albufereta.
Uns pocs privilegiats han desafiat el fred per gaudir d’aquesta visita que ha organitzat l’Ibanat a través de l’equip d’educació ambiental de s’Albufereta, a la badia de Pollença.
Amb més de 200 hectàrees, l’Albufereta és la tercera zona humida més extensa de Mallorca i va ser declarada reserva natural el 2001. És, a més, un refugi per a ornitòlegs per la gran quantitat d’espècies d’aus que s’hi poden trobar; més de 180.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Es cobrarà per dia pernoctar i per buidar aigües brutes i a canvi es donaran serveis com electricitat i internet