Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
La funció s'ha duit a terme d’una manera accessible per a persones amb diversitat funcional
És un clàssic que no passa de moda i que és sinònim d’èxit: La Regenta. Aquest diumenge, s’han venut totes les entrades al Teatre Principal de Palma per veure l’adaptació d’Eduardo Galán. Han estat 110 minuts d’obra, que no han decebut: 740 persones hi han acudit. A més, ha estat una funció per a tots els públics, adaptada a persones amb discapacitat, mitjançant subtítols, audiodescripció, ampliació auditiva i bucle magnètic.
Entre els anys 1884 i 1885, Leopolo Alas Clarín publicà La Regenta, una de les grans novel·les de la literatura espanyola. És una obra que transcorre a Vetusta, una capital de província que, en realitat, és Oviedo. Allà, hi ha l’alta societat, el clergat i un matrimoni sense amor, també hipocresia i falsa moral.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo