Tres establiments de les Balears ja no tenen bons de descompte disponibles per consumir producte local. Dilluns es va donar el sus a aquesta campanya que ha estat un èxit.
La cooperativa de Pollença va acabar els 418 bons disponibles en poc més de 4 hores. La campanya ofereix un descompte de 50 % amb una compra mínima de 20 euros i una màxima de 120. Cas Sereno va ser el segon establiment a esgotar els bons a primera hora del matí de dimarts. L’allau de clients va deixar la càmera buida de productes en aquesta carnisseria d’Inca.
Els productes als quals costa donar sortida són el vi, l’oli i la sal. La campanya de bons estarà vigent fins al 28 de novembre i no es descarta que, si hi ha establiments que no han pogut esgotar-los, es reparteixin entre els comerços que ja els han exhaurit.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença i Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep de sa Talaia, Santa Eulària des Riu, Maó, es Mercadal
La batlessa, Xisca Lascolas, afirma que s'estan investigant aquests nous casos, però demana a les víctimes de robatoris que no ho denunciïn públicament a les xarxes socials i que ho facin davant la Policia Local o la Guàrdia Civil